Wędkarstwo karpiowe Strona Główna Wędkarstwo karpiowe
Miejsce na wymianę poglądów pomiędzy karpiarzami. Znajdziesz tu zarówno dyskusje na temat sprzętu karpiowego, metod i technik połowu karpia, opinie na wszelkie tematy oraz mnóstwo innych porad. Dołącz do dyskusji z nami i dowiedz się więcej!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki samochód na ryby?
Autor Wiadomość
Miszka1987 
"ryba"

Wysłany: 2013-01-13, 18:02   Jaki samochód na ryby?

Witam tak szukałem jakiegoś dyliżansu w kombi nie drogiego do 4000zł i z mojej mieściny znalazłem takie cudo - http://otomoto.pl/hyundai-lantra-C27277084.html
Użytkuje ktoś może taki model?
Ktoś coś może o nim powiedzieć bo niestety w temacie samochodów jestem zielony jak jabłko w maju :P
Pozdrawiam

mariusz605 
Mariusz Jasiński

Wysłany: 2013-01-13, 18:51   

Mimo że się bujam audi, to uważam że marka hyundai jest u nas mało doceniana. Może wyglądem nie powala na kolana, ale za to mało awaryjne auta. W Ameryce hyundai pod względem awaryjności bije na głowę nawet mercedesa s-klase(który jest uważany za mało awaryjne auto). Myślę że dzięki temu można kupić fajne autko w przyzwoitej kwocie.
Co do tego silnika to nic Ci nie powiem, bo bardziej gustuje w dieslach.Miałem kiedyś dwa auta 1.6 benzyna-gaz, z żadnym nie miałem problemów, a trochę tym latałem. Później jeszcze brat latał. Powinien to być przyzwoity silnik bez niepotrzebnych udziwnień.Bardziej przyjrzał bym się blacharce(podłoga,progi,nadkola), jak ok to bierz.

Hawranek 

Wysłany: 2013-01-13, 19:06