Wędkarstwo karpiowe Strona Główna Wędkarstwo karpiowe
Miejsce na wymianę poglądów pomiędzy karpiarzami. Znajdziesz tu zarówno dyskusje na temat sprzętu karpiowego, metod i technik połowu karpia, opinie na wszelkie tematy oraz mnóstwo innych porad. Dołącz do dyskusji z nami i dowiedz się więcej!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: MariuszPosmyk
2012-01-16, 20:59
Jaką kupić echosondę?
Autor Wiadomość
amur2511 
Krzysiek

Wysłany: 2011-02-12, 20:30   Jaką kupić echosondę?

Mam ochotę kupić w tym roku echosondę ale nie jestem pewien jaką. Łowię na płytkich łowiskach.

Piotr Ostrowski 

Wysłany: 2011-02-12, 22:50   

Ja mam podobny problem na wakacje chce sobie na urodziny sprawić echo ale nie mam żadnego doświadczenia. Przeszukałem różne fora, artykuły itp i początkowo skupiłem się na dwóch modelach Eagle Cuda 300 lub FishEasy 245DS. Po dłuższych rozmyślaniach i czytaniu opinii, jestem zdecydowany na Cuda 300 ma stożek 60stopni (fisheasy 120) ale do naszych celów czyli szukanie miejsc lepsza będzie dokładność niż obszar a z tego co wyczytałem i z opinii wynika że cuda lepiej spisuje się do takich celów, choć i ta druga nie byłaby zła

amur2511 
Krzysiek

Wysłany: 2011-02-13, 17:32   

Ja mam na oku Lowrance MARK-5x PRO. Jeżeli ktoś ją ma to proszę o opinię o niej. Słyszałem że Lowrance to super echosonda.

krzys421 

Wysłany: 2011-02-24, 09:31   

Ja myślę o humminbird 718 lub 570 maja dwa stożki 60 stopni i 20 stopni.
570 ma bardzo dobry wyświetlacz 640x320 , z tego co wyczytałem przy stożku 20 stopni można zobaczyć opadającą przynętę

amur2511 
Krzysiek

Wysłany: 2011-03-06, 12:34   

Jeżeli ktoś używa Lowrance MARK-5x PRO to proszę o zdanie o niej, bo planuję ją kupić ale nie wiem czy warto.

Rumun 
Administrator
Krzysztof Caban

Wysłany: 2011-04-08, 12:40