Wędkarstwo karpiowe Strona Główna Wędkarstwo karpiowe
Miejsce na wymianę poglądów pomiędzy karpiarzami. Znajdziesz tu zarówno dyskusje na temat sprzętu karpiowego, metod i technik połowu karpia, opinie na wszelkie tematy oraz mnóstwo innych porad. Dołącz do dyskusji z nami i dowiedz się więcej!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Materiał PVA
Autor Wiadomość
golob 

Wysłany: 2015-06-25, 21:49   Materiał PVA

Witam.Nie mam doświadczenia ani z woreczkami i siatkami PVA proszę o pomoc jak opóźnić zbyt wczesne rozpuszczenie się siatki lub woreczków PVA. Proszę o jakąś podpowiedz.Szukałem po necie,ale nic konkretnego i jeszcze jedno czym rozrobić zanętę do PVA tak,żeby się nie rozpuściła.Pozdrawiam całe forum z góry dziękuję.

przemek77 
Przemysław Królak

Wysłany: 2015-06-25, 22:19   

Nie masz możliwości opóźnienia rozpuszczania się PVA . Jedyne co możesz zrobić to wybrać szybko lub wolniej rozpuszczające siatki . Producentem tych wynalazków jest firma FOX (osbiście używam ) lub zakładać podwójnie worek , wtedy producent ma drugorzędne znaczenie. Jeśli chodzi o zanęte , to najprościej jak załadujesz drobny pellet , pokruszone kulki i zalej to jakimś boosterem - nie rozpuszcza pva. Co do typowej zanęty możesz zapakować też methode . Jednym z producentów , której używam jest BAITZONE . Nie musisz jej rozrabiać , wystarczy kilkakrotnie ugnieść w dłoniach i jest gotowa do użycia. Tylko pamiętaj przy PVA do rozrabiania lub namaczania nie używaj wody , bo rozpuści worek lub siatkę

golob 

Wysłany: 2015-06-25, 22:38   

Dzięki za szybką odpowiedz spróbuje chcę wykorzystać pva na odrę ale jest głęboko i nurt będę próbował pozdrawiam

klimek 
Artur Bożyk

Wysłany: 2015-06-25, 22:53