Wędkarstwo karpiowe Miejsce na wymianę poglądów pomiędzy karpiarzami. Znajdziesz tu zarówno dyskusje na temat sprzętu karpiowego, metod i technik połowu karpia, opinie na wszelkie tematy oraz mnóstwo innych porad. Dołącz do dyskusji z nami i dowiedz się więcej!
Witam co sądzicie o tym sklepie internetowym. Mam zamiar zrobić duże zakupy i zastanawiam się nad zakupami właśnie na tym sklepie.
Moje pytanie jest takie: jak jest z przesyłką, czy dobrze zapakowana i czy długo trzeba czekać a także jak z gwarancjią w sklepie oraz jak jest z kontaktezm z nimi.
Zamawiał ktoś z was w Duxonie na zimowej wyprzedaży(18-23 XII)? Rozumiem, że mają opóźnione wysyłki i nawet mi to na rękę. Po co wkurzony kurier ma rzucać moją paczką. Nie mam jednak potwierdzenia czy dotarł do nich przelew i trochę lipa. Nie wiem czy ja coś sknociłem czy po prostu trzeba czekać. Pisałem maila ale bez odpowiedzi. Nie chce dzwonić i zawracać im gitary bo fajnie po przeceniali i jak ktoś zdążył to fajną okazję na pewno złapał więc i roboty mają sporo... jakby ktoś był zorientowany w temacie i coś odpisał będę wdzięczny
Zamawiałem w poniedziałek rano. Dodatkowo dzisiaj rano zrobiłem podmianę jednej rzeczy (telefonicznie). Dzisiaj wysłali całość zamówienia. Mają sajgon.
_________________ Aby być skutecznym nie wystarczy robić rzeczy właściwie, trzeba robić właściwe rzeczy.
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Posty: 490 Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2017-12-22, 10:11
Przy takich Wyprzedażach "ZAWSZE" się korzysta z wysyłki za pobraniem. Wiadomo że przy takim natłoku chętnych, a to w systemie może być luka, a to czegoś zabraknie. Wtedy dzwonią podmieniają czy wyrzucają z zamówienia tą pozycję. Spokojnie i bez stresu. Korzystam już trzeci raz z takiej wyprzedaży i jestem bardzo zadowolony. Za paczką oczekuje sie nawet miesiąc , ale co to zimą przeszkadza?
A możliwość zrobienia zakupów za pół ceny to nie lada gratka
Tak jak piszesz - wysyłka tylko za pobraniem. Duxon zawsze dzwoni i informuje o brakach. Wczoraj mnie zaskoczyli, bo jak zadzwonili, że jednej rzeczy nie ma, od razu dali alternatywne rozwiązanie. Robiłem u nich 2 zamówienia i na oba czekałem ok. tygodnia, to chyba nie jest wielki problem. Tym bardziej, że w filmie informowali, że o realizacjach w 24h można zapomnieć.
_________________ Aby być skutecznym nie wystarczy robić rzeczy właściwie, trzeba robić właściwe rzeczy.
Mam zaufanie do Duxona więc nie boje się, że mnie oszuka. Któreś już zamówienie moje więc na luzie może i w marcu przyjść paczka. Bardziej do siebie nie mam zaufania jak sam robię przelew przez internet... Suma nie jest jakaś ogromna więc krzywdy mi nie zrobią, a i opinii raczej nie zechcą sobie zepsuć:)
Towar naprawdę w dobrych pieniążkach więc nie ma jakiegoś większego ciśnienia. Po świętach zadzwonię i się dowiem co i jak. Skoro mają młyn to nie mam zamiaru im jeszcze głowy zawracać swoją głupotą.
Co do opcji za pobraniem. Nie miałem "zgody" ministra finansów ale nie mogłem się powstrzymać Liczę, że sam odbiorę paczkę i bezpiecznie ukryje
PS Fajna jest taka opcja w płaceniu że od razu samo wpisuje dane i tylko potwierdzić wystarczy. Np. przelewy24 czy jakoś tak się to nazywa.
Koniec świątecznej wyprzedaży, ceny wróciły do normy, spóźniłem się.
Mam nadzieje, że - jak chyba większość sklepów - zrobią poświąteczną wyprzedaż. W końcu to raczej naturalny zabieg marketingowy.
Jak się patrzy na te regularne ceny to normalnie aż się nóż w kapsie otwiera...
PS. Apropos Księgowych Ja po prostu jakiś czas temu otworzyłem subkonto, jak mi coś wskakuje na konto to bank z wpływu potrąca określoną kwotę i przelewa na subkonto, także na historii salda i księgowaniu na rachunku właściwym widać kwotę po potrąceniu "lewizny"
_________________ Mało tego, że złowię i wypuszczam, ja nawet w święta nie jem.
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Posty: 490 Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2017-12-24, 10:47
W duxon chyba bym już nie liczył na wyprzedaż po świętach. Bo półki były już puste Teraz bym się liczył raczej z uaktualnieniem oferty. Nowe modele wejdą i przynęty.
A ja na pierwsze zakupy u nich zamówiłem Delkimy 20.XII, dwa razy pytałem co się dzieje z zamówieniem i cisza . Takiego olewania klienta nie ma w żadnym sklepie internetowym, a przerobiłem ich mnóstwo..
Pomógł: 12 razy Wiek: 58 Posty: 481 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-12-27, 22:05
miczo1 napisał/a:
A ja na pierwsze zakupy u nich zamówiłem Delkimy 20.XII, dwa razy pytałem co się dzieje z zamówieniem i cisza . Takiego olewania klienta nie ma w żadnym sklepie internetowym, a przerobiłem ich mnóstwo..
Oj, chyba miałeś szczęście. Generalnie niestety nie jest najlepiej z obsługą sklepów internetowych w PL. Często na stronie towar jest, a fizycznie może dopiero być .
Mało jest takich sklepów, które podają stan faktyczny; zdecydowanie lepiej to wygląda za granicą; dlatego coraz częściej kupuję niestety tam ( niestety, bo wolę kiedy nasi zarabiają; no ale jak nie chcą bo nie mają towaru. No i jeżeli nie znają cen realnych - to trudno ).
Dzięki za link :-)
Wiesz co namioty, fotele itp kupuję w Niemczech, ale Delkima ze względu na gwarancję wolałem przepłacić i zamówić u nas.
Nie zamierzam nikogo reklamować ale przez ostatnie 4-5 lat zrobiłem kilkadziesiąt zakupów m. in. w Centrum Apolonia, coś tam w Fishpoincie i M6 i nigdy nie miałem powodów do narzekań.
Jeśli ktoś to bierze dla siebie to ok bo przecież jutro na zasiadkę raczej nie pojedzie, ale jak ktoś brał na prezent to wyszedł na idiotę i to mnie wk..
Oglądając filmik dochodzę do wniosku, że moje zamówienie na 99% nie przyjdzie. Jeżeli był obsługiwany tylko sklep stacjonarny to raczej nie ma szans żeby ktoś odkładał rzeczy z zamówień internetowych. Rzeczy drobne typu ciężarki, haczyki, przypony gotowe itp. jeszcze może się uchowały ale wędki, kołowrotki i tego typu droższe to raczej brak szans. Zostaje pewnie tylko czekać na telefon, że towaru brak i zwrot przelewu.
Swoją drogą to nie tylko w sklepach karpiowych online tak jest, że brak towaru w magazynie. Taka pewnie nasza mentalność narodowa. Ojj przecież płakał nie będę ani mordy przez telefon darł jak emeryt przy kasie w biedrze jak kolejka jest.
Oglądając filmik dochodzę do wniosku, że moje zamówienie na 99% nie przyjdzie. Jeżeli był obsługiwany tylko sklep stacjonarny to raczej nie ma szans żeby ktoś odkładał rzeczy z zamówień internetowych. Rzeczy drobne typu ciężarki, haczyki, przypony gotowe itp. jeszcze może się uchowały ale wędki, kołowrotki i tego typu droższe to raczej brak szans. Zostaje pewnie tylko czekać na telefon, że towaru brak i zwrot przelewu.
Swoją drogą to nie tylko w sklepach karpiowych online tak jest, że brak towaru w magazynie. Taka pewnie nasza mentalność narodowa. Ojj przecież płakał nie będę ani mordy przez telefon darł jak emeryt przy kasie w biedrze jak kolejka jest.
No cóż bywa...
Jeżeli zakupiłeś na stronie internetowej to z godnie z prawem polskim zawarłeś umowę kupna sprzedaży wiec teoretycznie masz prawo rościć sobie prawa do zakupionego towaru była kiedyś głośna aukcja zakupu auta na allegro, sprzedający nie zaznaczył ceny minimalnej i nie chciał sprzedać tłumaczył się,że tylko wystawił auto,bo niby go nie posiadał a chciał sprawdzić cenę ile jest warte, sąd nakazał mu dostarczyć takie auto jakie kupujący kupić i w tej cenie, ponieważ została zawarta umowa kupna sprzedaży
Teoretycznie jeśli podczas zakupu było na stronie, że towar jest dostępny, to sprzedawca musi Ci ten towar sprzedać za kwotę, którą dany produkt aktualnie posiadał... Praktycznie wiadomo jak jest... W
99% przypadków jest to rozwiązywanie polubownie, lecz jakbyś był uparty, to sprawę wygrywasz bez większych problemów
W przypadku nieuczciwego sprzedawcy pewnie bym tak postąpił. Jednak co chodzi o Duxona to takie radykalne rozwiązanie myślę, że nie jest potrzebne. Będzie co będzie.
Myślę, że PL sklepy internetowe prowadzące również sklepy stacjonarne powinny jakoś inaczej organizować wyprzedaże. Tak żeby towar jednak był dostępny. To już jednak temat na inną rozmowę.
Moje zamówienie dzisiaj wysłane według strony. 0 odpowiedzi i 0 informacji od kuriera czyli nie wiem o co kaman. Napiszę czy dojdzie. Kupowałem pierwszego dnia wyprzedaży ok h 12.
Duxon jest po prostu nieprzygotowany na takie akcje, nie mają odpowiedniego zaplecza kadrowego.
Jutubowe wstawki ( a były chyba 3 ), wraz z informacjami o przebiegu akcji promocyjnych i tego, że wysyłek jest "aż tyle" to zła zagrywka bo obnażają swoją nieudolność.
Oczywiście z drugiej strony istnieje usprawiedliwienie, informowali przed black friday'em, że czas oczekiwania może się wydłużyć nawet do dwóch tygodni.
Nie można zatem się wnerwiać, że tyle się czeka - to fakt.
Niemniej jednak za każdym razem jak jestem w sklepie to to miejsce bardzo mi imponuje asortymentem, drażni mnie tylko, że jak czegoś nie wiem, bądź chce o coś dopytać / szukam porady co wybrać to zawsze są mi wciskane najdroższe rzeczy.
No ale, to jest handel. Maksymalizacja zysków. Co się dziwić.
_________________ Mało tego, że złowię i wypuszczam, ja nawet w święta nie jem.
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Posty: 490 Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2018-01-03, 11:41
Ja mimo wszystko uważam że takie akcje rządzą się swoimi prawami. Oczywiste są pewne opóźnienia i drobne pomyłki w zamówieniach. Jednak wszystko sklep prostuje i z czasem wszystkie zamówienia docierają do adresatów. Dlatego takie akcje przeprowadza się zimą . Jeśli ktoś nie akceptuje takich warunków to lepiej nie uczestniczyc w takich akcjach i kupować towar w regularnej cenie latem, z wysyłką w ciągu doby i bez pomyłek. Ja jednak oglądam każdą złotówkę wydaną na moje hobby i dlatego takie akcje to dla mnie super okazja na zakup sprzętu czy przynęt które w sezonie "tylko oglądam" ze względu na cenę.
Dlatego się nie rzucam tylko spokojnie piszę. Gdyby nie wyprzedaż i naprawdę świetna cena za produkt nie zdecydowałbym się na zakupy. Jeśli się uda super jeśli nie to pieniążki zostają w kieszeni. Jeżeli sprzedawca jest uczciwy w kwestii zwrotu pieniędzy za przelew i poinformuje nas, że wynikła taka i taka sytuacja to po co się wściekać? Chyba, że chcieliśmy towar do handlu na karpiowisku czy olxie.
Na forum jednak są ludzie z różnych zakątków polski i znajdą się np tacy co odpiszą swoją wizytę w sklepie podczas wyprzedaży i z takiej relacji już wiemy, że pracownikom łatwo nie było i nie ma co liczyć na szybką wysyłkę. Trzeba też pamiętać, że polacy kochają promocję:)
W końcu nie stoimy pod drzwiami sklepu i nie musimy tam się rozpychać tylko wygodnie klikamy na stroncę dodając produkty do koszyka.
Przy takich akcjach powinno albo zamknąć stacjonarny albo aktualizować stany magazynowe ze sklepu stacjonarnego i internetowego na bieżąco a nie co pół godziny.
Pomógł: 53 razy Wiek: 36 Posty: 1398 Skąd: Jordanów
Wysłany: 2018-01-03, 18:50
Już trochę przesadzacie... Wystarczy podejść normalnie do sprawy i w takich cenach kupicie nawet w sezonie... Czemu się dziwicie że sprzęt nie wyrabia, jak się naraz rzuci do zakupów kilka tysięcy ludzi?? Troche dystansu...
_________________ Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi
Czekajcie spokojnie na kuriera. Przy takiej ilości zamówień w tym okresie oczywiste są opóźnienia i to spore. Kurier ze mną się nie kontaktował a właśnie przed chwilą otrzymałem swoje zamówienie, złożone w pierwszym dniu wyprzedaży. Powiadomienie ze sklepu dostałem w piątek, że paczka wysłana. Trochę cierpliwości.
Ja zamawiałem u nich w zeszłym roku co mi się nie podoba to, to że stany magazynowe rzeczywiste nie są takie same jak internetowe. Zamawiasz a potem ci dzwonią że tego jednak niema czy może być inne, jak bym chciał inne to bym zamówił inne. Dodam tylko tyle że w innych sklepach internetowych też występuje ten problem i to mnie dobija.
A mi ni z gruchy ni z pietruchy wysłali 4 paczki kulek, Genesis i najnowszy numer, tej gazety karp pasja. Najlepsze jest to że nawet tam konta nie miałem założonego, nie wiem jak zdobyli dane do przesyłki. Ale dzięki !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum