Wędkarstwo karpiowe Strona Główna Wędkarstwo karpiowe
Miejsce na wymianę poglądów pomiędzy karpiarzami. Znajdziesz tu zarówno dyskusje na temat sprzętu karpiowego, metod i technik połowu karpia, opinie na wszelkie tematy oraz mnóstwo innych porad. Dołącz do dyskusji z nami i dowiedz się więcej!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Okuma Axeon baitfeeder
Autor Wiadomość
mario1971 

Posty: 18
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2017-05-30, 15:42   Okuma Axeon baitfeeder

Koledzy mial ktos w reku ten nowy kreciolek jakies opinie odnosnie wykonania?
 
 
woody_alen 

Wiek: 29
Posty: 45
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-06-11, 18:02   

W tej kasie najlepszym wyborem jest Okuma epix V2 epx30 mam ten kołowrotek i jest mega. Tylko teraz jest trudno dostępny. Dałem za niego 250zł ale jakby kosztował 400 tez bym dał. Naprawdę warto.
 
 
mario1971 

Posty: 18
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2017-06-11, 18:07   

Hmm przeciez ten kolowrotek to nizsza klasa :)
 
 
mario1971 

Posty: 18
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2017-06-11, 18:09   

Zreszta rozmawialem z przedstawicielem okumy wczoraj i stwierdzil ze axeon bedzie bardzo dobrym wyborem
 
 
woody_alen 

Wiek: 29
Posty: 45
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-06-11, 18:16   

mario1971 napisał/a:
Hmm przeciez ten kolowrotek to nizsza klasa :)

No nie wiem, skoro jak szukałem młynka to polecali go do 500zł :D I pisali że nowsze modele są słabsze od tego konkretnego. Ale jeśli masz racje i ten Okuma Axeon baitfeeder jest lepszy albo nawet taki sam to nic tylko brać :)
Btw. Nie wiem jak ta okuma co piszesz, ale ten mój to stosunkowo mały kołowrotek mniejszy od typowych karpiowych.

Kod:
https://wedkuje.pl/n/kolowrotek-okuma/52985
 
 
mario1971 

Posty: 18
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2017-06-11, 18:26   

No wlasnie troche za mały ten axeon duzo wiekszy no i szpula lc
 
 
mario1971 

Posty: 18
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2017-06-16, 11:02   

Witam od paru dni mam te axeony i powiem tylko tyle wykonanie praca perfekt jesli ktos chce kupic za te pieniadze sa mega :) a jak sie sprawdza w terenie po dlugim uzytkowaniu czas pokaze:)W kazdym razie gdybym mial znowu wybierac bez wachania kupil bym je ponownie a przeszlo przez me rece sporo maszynek z gornej i sredniej polki
 
 
JackHerer 

Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Posty: 112
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2017-06-16, 14:53   

Jak dla mnie tańsza wersja powerlinera.. lub on sam na innych częściach.. taki lifting
_________________
Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją własną.
 
 
mario1971 

Posty: 18
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2017-06-16, 15:17   

Tańsza ??nie zauważyłem Zresztą w tym przedziale cenowym 300 zł
To super maszynka

Polskie znaki.tomekja123
 
 
woody_alen 

Wiek: 29
Posty: 45
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-06-22, 18:30   

mario1971, Chyba też sie za niedługo na nie przesiądę z EPX ze względu na większe szpulę. Ile wchodzi żyłki na nie?
 
 
mario1971 

Posty: 18
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2017-06-25, 19:30   

Juz ci mowie 450 m 0,35 mi weszlo :)
Regulamin.Pkt.4. tomekja123
 
 
pawcio449 

Posty: 1
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-07-16, 00:57   

Ja mam problem z moim axeonem . , niechce się kręcić rolka , czyszczenie i smarowanie nie pomaga chyba trzeba będzie na serwis wysłać .
 
 
mario1971 

Posty: 18
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2017-07-24, 06:21   

Masz 5 lat gwarancji ..no cóż awarie się zdażają nawet w najlepszych maszynkach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Dla użytkowników:




Konkursy! Co miesiąc do zgarnięcia bony na sprzęt karpiowy oraz nagrody rzeczowe!








Duże zniżki na sprzęt karpiowy dla aktywnych użytkowników!







Możliwość testowania sprzętu oraz przynęt!




Sponsorzy forum: